Terma Penggunaan

Penafian Laman Web untuk Schmoll Asia Pacific

Schmoll Asia Pacific

Maklumat yang terkandung dalam laman web ini adalah untuk tujuan maklumat umum sahaja. Maklumat ini disediakan oleh Schmoll Asia Pacific dan walaupun kami berusaha untuk memastikan maklumat tersebut sentiasa terkini dan betul, kami tidak membuat sebarang representasi atau jaminan dalam apa jua bentuk, sama ada secara tersurat atau tersirat, tentang kesempurnaan, ketepatan, kebolehpercayaan, kesesuaian, atau ketersediaan berkaitan dengan laman web atau maklumat, produk, perkhidmatan, atau grafik berkaitan yang terkandung di laman web untuk apa-apa tujuan. Apa-apa kepercayaan yang anda letakkan pada maklumat tersebut adalah sepenuhnya atas risiko anda sendiri.

Dalam apa jua keadaan kami tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan termasuk tanpa had, kehilangan atau kerosakan tidak langsung atau berbangkit, atau sebarang kehilangan atau kerosakan apa-apa yang timbul daripada kehilangan data atau keuntungan yang timbul daripada, atau berkaitan dengan, penggunaan laman web ini.

Melalui laman web ini, anda boleh memaut ke laman web lain yang tidak berada di bawah kawalan Schmoll Asia Pacific. Kami tidak mempunyai kawalan ke atas sifat, kandungan, dan ketersediaan laman-laman tersebut. Kemasukan mana-mana pautan tidak semestinya membayangkan cadangan atau menyokong pandangan yang dinyatakan dalamnya.

Setiap usaha dilakukan untuk memastikan laman web ini berjalan dengan lancar. Walau bagaimanapun, Schmoll Asia Pacific tidak mengambil tanggungjawab terhadap, dan tidak akan bertanggungjawab atas, laman web yang tidak tersedia buat sementara waktu disebabkan oleh masalah teknikal di luar kawalan kami.